Handlová
Váš nákup môžete dokončiť na tomto mieste. Doručenie kuriérom za 2,99 € do 10 dní.
Výprázdniť košík

Mestský úrad je opäť otvorený pre verejnosť

Mestský úrad je opäť otvorený pre verejnosť
Upravuje sa organizácia práce na MsÚ, obradov a schôdzí, prevádzka mimoriadnych telefonických liniek, organizácia podujatí a vysielanie v mestskom rozhlase počas obdobia šírenia COVID-19

Organizácia práce na Mestskom úrade Handlová (MsÚ)

Na základe príkazu primátorky, ktorý je platný od 18. novembra 2020 do odvolania sa mestský úrad opäť otvára pre verejnosť.  Reguluje sa však počet ľudí na mestskom úrade tak, že naraz na jednom podlaží nesmie byť viac ako desať ľudí. Reguláciu návšetvníkov má na starosti zamestnankyňa prvého kontaktu.

Pondelok 8:00 – 16:00 h,

Utorok 7:00 – 15:00 h,

Streda 8:00 – 17:00 h,

ŠTVRTOK - NESTRÁNKOVÝ DEŇ

Piatok  7:00 – 14:00 h

 

Organizácia obradov a rokovaní

Organizácia sobášov, smútočných obradov a iných slávnostných obradov sa vykonáva v zmysle platných vyhlášok vydaných ÚVZ SR, pričom vopred dohodnuté obrady na matričnom úrade sa vykonávajú za nasledovných podmienok:

- sobášne obrady sa vykonajú v sobášnej sieni MsÚ s osobami, ktorých účasť je nutná z dôvodu vykonaniu obradu v zmysle platnej legislatívy, t.j. ženích, nevesta, 2 svedkovia a zamestnanci mesta, pričom v obradnej miestnosti sa môžu naviac nachádzať deti do 14 rokov sprevádzajúce dospelé osoby účastné obradu a osoby vykonávajúce obrad zabezpečia obsadenie miest na sedenie s vytvorením vždy jedného miesta neobsadeného, s výnimkou osôb žijúcich v jednej domácnosti

- slávnostné uvítania detí do života a iné slávnostné obrady sa vykonajú v sobášnej sieni MsÚ za prítomnosti zamestnancov mesta a maximálne 4 osôb, pričom v obradnej miestnosti sa môžu nachádzať naviac deti do 14 rokov sprevádzajúce dospelé osoby účastné obradu a osoby vykonávajúce obrad zabezpečia obsadenie miest na sedenie s vytvorením vždy jedného miesta neobsadeného, s výnimkou osôb žijúcich v jednej domácnosti

- smútočné obrady sa vykonajú v obradnej sieni na mestskom cintoríne za prítomnosti zamestnancov vykonávajúcich obrad pri konaní občianskej rozlúčky maximálne 10 osôb a pri konaní rozlúčky so spoluúčasťou maximálne 8 osôb.

 

Organizácia rokovaní a schôdzí na MsÚ sa koná v zmysle platných vyhlášok vydaných ÚVZ SR

Činnosť mimoriadnych telefonických liniek pre seniorov v Handlovej a Handlovská linka podpory sa pozastavuje,  a obnovuje sa linku pre nákupy základných potravín, liekov a drogérie pre osamelých seniorov, ľudí v karanténe a odkázaných obyvateľov. Tel. linka nákupov: +421 (0) 46/ 5475 351 je dostupná v pracovné dní v čase od 7.00 h do 16.00 h.

 

Organizácia podujatí

Všetky fyzické osoby, fyzické osoby podnikatelia a právnické osoby môžu usporadúvať hromadné podujatia športovej, kultúrnej, spoločenskej či inej povahy v súlade platnými vyhláškami vydanými ÚVZ SR.

Ruší sa organizovanie Katarínskeho jarmoku, ktorý sa mal konať 27. a 28. 11. 2020.

 

Vysielanie v mestskom rozhlase

Primátorka mesta počas vyhlásenia núdzového stavu vládou Slovenskej republiky udeľuje 100 % zľavu z ceny na vyhlasovanie oznamov týkajúcich sa pracovných príležitostí v regióne horná Nitra pre všetky subjekty ponúkajúce prácu v regióne horná Nitra s nasledovnou špecifikáciou: oznam o pracovnej ponuke v rozsahu max. 50 slov s počtom 5 opakovaní. Ostatné ustanovenia Cenníka za odvysielania oznamov a spotov v mestskom rozhlase, ktorý je súčasťou Smernice primátorky mesta č.3/2020 o používaní mestského rozhlasu, ostávajú v platnosti.

Celé znenie príkazu primátorky nájdete v opatreniach mesta v rýchlom odkaze Koronavírus.